Worrying is a waste of time. It doesn't change anything. It messes with your mind and steals your happiness.

Hello. Kan äntligen börja blogga igen då pappa köpte en ny dator till mig igår! Körde ensam hela vägen från Pargas till Hangö, väääldigt långtråkigt, sen åkte jag med pappa och syster till Ekenäs för att se på en dator,headset och datorväska till mig, så hittade jag den sötaste datan ever, bild längre ner :) it's so fucking cute and i'm so fucking happy right now! Älskar min pappa <3 Efter gigantti var vi till Harold's och äta, där fick jag mental breakdown.. ingen skillna hur man än försöker och försöker så tycks det ändå aldrig duga eller va tillräckligt.. nå vi fick det fixat. 
Då vi var tillbaka till Hangö körde jag omkring med min syster och var lite här och där, sen for jag ännu ett varv hem via pappa och Nancy, sen körde jag hem tillbaka till Pargas den långa och tråkiga vägen ensam.
 
Nu har jag fått min dator installerad sååå skönt, hade helt glömt bort hur roligt det är att ha en egen fungerande dator. Orsaken varför pappa köpte en dator till mej är för att jag börjat turism-vuxenutbildning i Pargas så behövde en dator för att kunna göra alla mina skoluppgifter :) 
 
Sommaren är också snart här, har ett sommarjobb på pappas jobb (M/S finlandia) men det är lite problem nu angående det att slipper jag dit eller int p.g.a. hälsoskäl, men man får bara hoppas att Trafi accepterar mitt special behörighetsbrev! Annors har jag nog sommarjobb på ett annat ställe några dagar i juli, och sen har jag sökt till vissa andra ställen utan att få något svar ännu, ifall de sku gå så att Trafi inte godkänner min ansökan.. 
 
Men nu skall jag så småningom börja klä på mej och köra till butiken så skriver senare!
Slänger in ett par frågor hit som jag fått under tiden jag har haft bloggpaus senare idag.                                                                                                                                                                                                         ~ fridu                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0