PAPPA

Finns inga ord att beskriva hur mycket jag älskar dig pappa.
Hur mycket du betyder för mej, allt vad du har gjort för mej
bara för att jag skall ha ett bra liv och må bra.
Jag vet att jag inte har varit den lättaste dottern att
uppfostra, jag är ledsen för det. 
Jag vet att du inte har haft det lätt sen mamma dog.
Vi alla saknar henne. Massor. 
Vi vet pappa hur hårt det tog på dej.
Hur svårt liv du har haft efter det.
Men jag vill att du ska veta, att du har 
varit en underbar mamma & pappa.
Du har orkat och orkat och orkat.
Jag undrar när tar din ork och vilja tar slut.
Hur kan du orka med så mycket, åtminstonde då
man tänker på mej. Hur står du ut med mej ibland.
Jag har inte varit en perfekt dotter. Men ingen är det.
Vill säga förlåt för allt j*vla skit du har hamnat 
stå ut med tack vare mej. 
Vill säga förlåt för varenda j*vla tår du har släppt
tack vare mej.
 
Förlåt för allt ont jag har gjort mot dej pappa.
Hoppas du en dag kan förlåta mej för allt.
 
Älskar dig 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0