15.5.2014

 
Hello. 
 
Har just stigit upp, eller cirka 2 timmar sen.. Druckit morgonkaffe och skall nu så småningom börja söka mej ut med Lucas & Jonas. Vet inte alls vad vi skall göra, men säkert som alla andra dagar, bara köra omkring.. 
 
Tänkte också skriva en sån sak att jag har ju för den delen flyttat nu också, eftersom Laura flyttade tillbaka till Ekenäs så måste jag också söka efter en billigare lägenhet, så bor nu under Jonas föräldrar.. I deras köpta lägenhet och betalar hyra åt dem :) Den är mysig och trevlig bara man sku orka få upp alla tavlor o.s.v. + plus att jag ska få en ny soffa och soffbord här småningom bara jag skulle ha tid och ork att fa och söka dem från Hangö från min systers gamla lägenhet, då hon har flyttat ihop med sin Toni, så dom köpte ny soffa och soffbord :) Grattis till er och ert nya samboliv förresten <3 
 
nu ska ja börja klä på mej , hejdå
 
~ fridu
 
p.s Skrivet tidigare idag
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0