My bones are tired from all the tragedy in me

hei
klockan är halv 3 o jag måste gå och lägga mig. har ingen lust. allt tynger. måste få prata ut det med nån. ingen vet. orkar inte. vill inte. fan också. skärp dej. förstår du inte att du förstör inte endast för dej själv utan också för andra runt omkring dej som bryr sej. som vill hjälpa dej. som älskar dej. som behöv dej. hei. minns du mej. känner du igen mej. ser du mej bakom dina blodsprängda ögon. spriten luktar lång väg. du tror att ingen vet om din lilla hobby. du är inte snart här mera.

***************************************************
ÅR 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade hemifrån till egen lägenhet, 200km bort från min familj.. Gjorde ett svårt beslut angående kärleken. Körde bil, haha, lixom sådär ordentligt! Var på krog lagligt 👊

Hur har ditt 2O13 varit? Det började jävligt dåligt, men i slutet av maj blev det tusen gånger bättre ( träffade Jonas). Så att ett relativt bra år var det, men hoppas att 2014 blir ett bättre år ☺

Tror du att år 2O14 kommer bli bättre? Ja det tror jag! De flesta sakerna gick snett förra året, men de går inte att göra samma misstag detta år så de kommer väl bli bättre jo!

Blev du kär i år ? 2 gånger..

Är det något du saknade år 2013 och vill ha 2014? Nja inte direkt. Träffa min familj oftare, int vet ja nu om de e att "vill ha" men det saknade jag år 2013, familjen.

Vilket datum från 2O13 kommer du aldrig glömma? 20.2, 9.4,17.5, 4.12

Vad är din största framgång 2O13? Kommit över två stora saker i mitt liv.. Ena större än den andra.

Bästa köpet? Min playstation 3 ☺haha mina alla andra köp va bara skit.

Vad spenderade du mest pengar på? Bilar... Kläder.. Sprit.. Bensin.. ✌

Gjorde någonting dig riktigt glad? Jonas ♡

Vilka sånger kommer påminna dig om 2O13? Alla social distortion, not the american average och bird machine.

Har du haft ett förhållande under 2O13? 3.. 👌

Vart reste du under 2O13? Estland.













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0