Jag har andra planer, jag vet att du tittat på mig. Ge mig din sista minut.

Har inte skrivit på en tid igen.. Har inte haft så mycket att skriva om. Det ända jag nu egentligen kan skriva om just nu för tillfället är att jag fyller 18 år nästa vecka(jeee), jag har blivit kompis med mitt ex igen(jeee). Eller egentligen vet jag int om vi är "kompisar" har int en aning men i alla fall så var vi på samma fest på fredagen och först var det jätte akward för vi har inte sätt varann på ett halvt år typ, sådär på nära håll.. först visst jag int hur jag skulle reagera och han så lika fundersam ut som jag. Men senare på kvällen så börja vi typ prata helt som förut sådär eller så som kompisar nu gör o de kändes helt bra faktiskt :) For hem där en 4 tiden och då ringde jag åt honom och vi talade i nästan en timme om allt möjligt och det kändes o helt ok.. Fast jag inte visste att sku ja skratta eller gråta så gjorde båda. haha :) Men sen dog hans akku mitt i vårt samtal och efter det har vi inte haft kontakt. känns säkert konstigt för oss båda att vi mitt i allt har talat efter allt som händ då ett halvt år sen. :o men he lugnt. vet int riktigt hur jag skall ta allt då man får höra olika saker från olika håll vad han har sakt om mej/oss denhä senaste tiden och sen säger han annat o.s.v. Jag har min Jonas som jag aldrig i hela mitt liv skulle kunna såra eller leva utan<3 han e bäst!

men nu ska ja fortsätta höra på musik o ååååka me mina söta vänner!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0