I'm your broken heart on a saturday night

Blö. Hei. Gonatt. Typ? Ligger i sängen o funderar på om jag skall fara och sova eller int. Ligger och tänker på gamla minnen etc. Idag är det jämt ett halv år sen A. lämnade mig och helvetet började! Tycker att jag sluppit långt framåt på den stunden, men finns mycket kvar ännu som jag sku borda få fixat :) Men yeah i alla fall, NU HAR JAG EN BIL, som dock har nå fel -.- man kan köra med den men den hoppar ibland (ofta idag) som en känguru, väldigt.störande! Var idag ti en verkstad o där sa dom att det kanske är ett tändstift men kan även vara någo annat, så imoron ska vi till en annan verkstad som hoppeligen kommer in på "systemet" i vår bil och kan läsa felkoder, de andra två verkstäderna hittills har inte kunnat det eftersom bilen har bytta chip, motor etc. etc. :o Men skriver mer om det imoron. Fyller även 18!!! om 23 dagar, e så excited att det är helt hemskt, hålls knappt på benen snart mer, haha :D njää men nu skall ja o sova,pussmoin.










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0