You shoot me down but I wont fall.

Heihei ⭐

Imorgon är det nyår! Väntar så på nästa år. Första sommaren som 18-åring, mycket festas, skall försöka planera in en resa till något varmt ställe, får körkort, men bäst av allt så får ja spendera hela året med min härliga pojkvän ♡ hihi.

Har gjort en hel del idag med tanke på att jag steg upp ca 2 tiden, hups. Har varit och shoppat allt färdigt tills imorgon(inkl. Hårfärg, skall färga det brunt igen) sen har jag bakat en hallon-cheese cake för morgondagen. Sen har jag städat köket, tvätta golv och allt :) men bara för att jag låter så flitig nu så måste ja också erkänna att jag har spelat även en hel del black ops, haha 👌

För tillfället är jag, Laura & Jonas påväg till auranlaakso as usual denhär tiden på kvällen, skall dricka en kakao och spela lite på spelmaskin ifall man sku vinna drog redan ut 60€ idag tidigare.. ☺

P.s. Sen måst jag också ägna några rader åt mina två viktigaste människor i mitt liv, Laura TACK! Att du städade Lynis bur idag ♥ du e guldvärd.

Jonas TACK! Att du tvättade wc-golvet och sovrumsgolvet + diskade ♥ älskar dig!


~ fridu 👊









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0