ni får tycka vad ni vill.

Tjena.

Det är en tid sen jag har skrivit igen.. Men då ja int alls vet vad jag skall skriva om 🐵

Men i alla fall kan jag börja med att jag har en ny bil nu i alla fall, en hyundai 2.7l V6 ✌! den e snygg o går framåt!

Jag och Jonas har förlovat oss, är så lycklig för tillfället! Han är det bästa som har hänt mig och tycker om mig för precis den jag är, kan vara 100% mig själv med honom och han kan vara 100% sig själv med mig ♥ o före ni börjar skriva någo hat-kommentarer hit om att varför vi har förlovat oss vi e så unga o ja ha vari otrogen mot Jonas med Alex lite före vi förlovade oss o blablabla.. Så tänker ja skriva ut det hit nu för ja blir så jävla förbannad!!!

Okei. Ni flesta vet vad som hände då Alex lämnade mig 8.4.2013.. Jag kunde int komma över honom på någo jävla sätt, allt blev bara så jävla fel! Så när alex plötsligt började prata med mig igen i Oktober så klart att jag blev överlycklig mina känslor blev helt sekasin mot både Jonas o Alex. Joo jag och Alex sleikades i Amarillo på fredagen dagen efti min födelsedag(kände mig som världens lyckligaste flicka just då, de va ju de ända ja ha vila sen April då han lämnade mig) men sen när jag kom hem tillbaka till Jonas så ångrade ja allt.. Då ville jag bara va me Jonas. Mina känslor va så förvirrade visste inte vem jag skulle vara med för ja älskade ju båda? Nå sådär höll de på flera dagar att ja va me både alex o jonas o dom båda visste om va ja höll på med.. Jag lämnade Jonas flera gånger för ja ville int vara otrogen mot honom men ångrade mig sen och såklart tog han mej tillbaka int ville han ju mista mig! Men sen kom den dagen då Alex lämnade mig pånytt för han ville att ja sku fortsätta vara me Jonas för han visste själv innerst inne att han sku såra mig ändå o därför är Jonas en bättre pojke åt mig.. Och hela juttun med dehär e att ja hoppas att nån av er förstår att vafan sku ni själv göra i en såndär situation att ni vill vara me båda o älskar båda lika mycket? Nu såhär efteråt tycker jag att det var ett bra beslut av Alex att lämna mig för annors sku de säkert bara ha fortsatt för nu vet jag att Jonas är den ända jag vill ha och vill leva med resten av livet för nu vet jag att det ändå aldrig sku ha funka mellan mej o alex. Så eftersom jag var med alex där imellan så blev jag bara ännu mer säker på de att ja ville va me Jonas, annors sku ja aldri ha ångrat mej varje gång o sprungi tillbaka till Jonas då sku ja väl ha lämnat Jonas med en gång och gått tillbaka till mitt o alex förhållande !! Så jag o Jonas förlovade oss för att vi vet att vi vill vara med varandra resten av livet ☺o jag o alex sku borda vara helt väleis eller lixom kaverin såå allt e lugnt o ja e lycklig ☺ ☺

Men nu ha ja skrivi så mycke så ork int fortsätta, så nu ska jag o Laura köra till Hesa o söka min pappa från jobb. Undrar hu länge de tar för oss att hitta terminalen ,haha nää nog ska de väl gå bra! MORJENS 👊 👊










Anonym
2013-12-23 @ 21:22:01

Ja tycker att de va ett bra val att du vald jonas för han tar hand om dej bättre än alex iaf, lycka i forstättningen!

Anonym
2013-12-24 @ 00:31:49

älskar dig jätte mycket Frida o ja tycker helt som du sa att man skall skita i va alla andra säger för man skall bara lysna på varandra <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0