Julen 2013



GOD JUL 🎄 ❄

Klockan börjar bli halv 3 och jag sitter uppe Ă€nnu.. LĂ€genheten Ă€r tyst, pappa och min styvmamma har gĂ„tt och lagt sej redan, syster har farit hem lĂ€nge sen sĂ„ julen Ă€r vĂ€l förbi för detta Ă„r! 👊

NĂ€sta sak att vĂ€nta pĂ„ Ă€r nyĂ„r, vet int Ă€nnu rikit va vi har för planer jag o Jonas men en dera sĂ„ blir vi i pargas eller sĂ„ far vi till Aspö o firar nyĂ„r med mina kusiner o deras familj/slĂ€kt etc. Men som sakt vi har inte bestĂ€mt oss Ă€nnu â˜ș

Fick nĂ„gra julklappar som jag tĂ€nkte att ja sku sĂ€tta in bilder pĂ„! Sen tĂ€nker jag dra min sista tobak för inatt o sen gĂ„ och sova för imoron skall jag tillbaka till Pargas sĂ„ mĂ„ste ha energi till att trĂ€ffa Jonas, Ă„ka bil & för att senare orka ut om vi nu had tĂ€nkt fa pĂ„ paren ✌

SĂ„ godnatt & hoppas ni alla ha haft en kiva jul! ♄



































Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0