Am I wrong for thinking that we could be something for real

Hello.

Blev helt chockerad just då jag loggade in på min account på blogg.se, de e helt sjukt hur människor har börjat läsa min blogg ✌ 🆒

Veckoslutet har gått snabbt och inget speciellt har man gjort heller as usual! På fredag var vi ett varv till kimito och hälsa på lucce som va på ÅboLan o sen runda vi lite runt kimito o sånt 🐵

Igår slöade vi hemma. Jag och Jonas steg upp typ halv 6 på kvällen, höhö. Hoppa i duschen o for ti butiken o köpt allt möjligt nami sen hem o si på tv o myste! Senare for vi ut o runda o kom hem där 2-halv 3? Vi sku se på green street hooligans men vi alla 3 blev så trötta så vi for o sova 👌

Jag har sån tatueringsfeber igen.. Tog förra veckan en tatuering men vill nu igen ta.. Har bara 5 st för tillfället men år 2014 ska ja försöka me att ta en tatuering per månad. ☺

Har ni några förslag vad ja ska tatuera? Och sen kan ni gärna kommentera också va ni tycker att ja ska ta för piercing, för de sku ja o vila ta igen men vet inte vad.. ⭐

~ fridu ♥ 👊













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0